Ciągnik rolniczy

Skrzynia biegów

 
 
 

Istotnym elementem funkcjonalnym przekładni są Łożyska igiełkowe – tradycyjna specjalność INA. Szeroki asortyment obejmuje tłoczone łożyska cienkościenne (tuleje) i obrabiane wiórowo (masywne). W wykonaniu z pełną liczbą igiełek łożyska uzyskują wyższą obciążalność w mniejszej przestrzeni zabudowy niż złożenia igiełkowe (koszyk z igiełkami), są lekkie i mają niskie tarcie.

Podobnie duże spektrum obejmują łożyska wałeczkowe z koszykiem i bez. Łożyska walcowe bez pierścienia zewnętrznego zalecane są np. do przekładni planetarnych, przejmujących wysokie siły promieniowe przy jednoczesnym obciążeniu osiowym.

Dojrzały program produkcji łożysk stożkowych FAG umożliwia zabezpieczenie licznych łożyskowań, takich jak silniki hydrostatyczne czy pompy, gdzie łożyska są zabudowane w przekładniach, zębnikach lub napędach tylnych osi.

Inne wyroby:
klasyczne łożyska kulkowe zwykłe, łożyska wzdłużne, odporne na zużycie ścierne pierścienie synchronzujące, dokładne wymiarowo precyzyjnie tłoczone elementy z częściowo komleksową geometrią, zabezpieczone przed korozją blokady przełączeń itp.