Walcowe złożenia obiegowe RUE

Element zaciskowo-hamujący BKE

Właściwości

  • hamowanie bez energii zewnętrznej
  • dla prowadnic tocznych walcowych i kulkowych
  • będą stosowane do napędów wymagających dodatkowej funkcji hamowania lub mocowania
  • oszczędność wysokonakładowych i drogich własnych mechanizmów hamujących
  • możliwość zastosowania jako hamulec awaryjny
  • mają wysoką statyczną siłę chwytu (np. w BKE TSX 35 – ok. 3000 N)
  • mają czas reakcji < 30 ms przy pełnej sile hamowania
  • mają rozmieszczone bezluzowo szczęki hamulcowe
  • szczególnie nadają się do zastosowania w silnikach liniowych w dowolnym położeniu konstrukcyjnym
 
 

Sposób działania

Hydrauliczne otwieranie hamulców przy ciśnieniu od 55 do 90 bar.

 
 

Kompensacja zużycia

  • Przylegające bezluzowo okładziny hamulcowe
  • Automatyczna kompensacja zużycia

= ZAWSZE JEDNAKOWY KRÓTKI CZAS REAKCJI