Łożyska śrub pociągowych INA

Łożyska kulkowe wzdłużne skośne DKLFA

Właściwości

  • łatwy montaż dzięki przytwierdzanemu za pomocą kołnierza pierścieniowi zewnętrznemu
  • do wrzecion łożyskowanych w układzie łożysko ustalające– łożysko ustalające
  • do łożyskowania wrzecion w układzie pionowym
 
 

Montaż pionowy

Łożyskowanie wrzecion mechanizmów posuwu z obciążeniem ciągłym w kierunku obciążenia głównego: oś pionowa bez kompensacji masy.

 
 
 
 

Montaż poziomy

Łożyskowanie wrzecion mechanizmów posuwu z obciążeniem ciągłym w kierunku obciążenia głównego: łożyskowanie w układzie łożysko ustalające – łożysko ustalające.

 
 
Nośność

  • DKLFA 30100.2RSstandard (1)
  • DKLFA 30110.2RS seria ciężka (2)

  • dyn. współczynnik nośności C (A)
  • stat. współczynnik nośności C0 (B)

y: nośność [kN] (pionowo)  
 
Trwałość

Śruby pociągowe ułożyskowane w układzie łożysko ustalające – łożysko ustalające: wpływ rzeczywistej temperatury pracy na trwałość nominalną.

  • śruba pociągowa toczna KGT 40
  • oczekiwany przyrost temperatury w trakcie pracy Tc = 6 K
x: przyrost temperatury wrzeciona w trakcie pracy ΔT [°C]
y: trwałośc nominalna [h]