POZOSTAŁE INFORMACJE
 
KONTAKT
Łożyska śrub pociągowych INA

Łożyska kulkowe wzdłużne skośne ZKLF

Właściwości

  • dwurzędowe łożyska kulkowe skośne z kątem działania 60°
  • mocowany za pomocą kołnierza pierścień zewnętrzny
  • dzielony pierścień wewnętrzny o ustalonej szczelinie do regulacji napięcia wstępnego
  • wysoka graniczna prędkość obrotowa, również w przypadku smarowania smarami plastycznymi
  • w większości zastosowań smarowane na cały okres eksploatacji
 
 

Szybki i ekonomiczny montaż

Dla dokładnego wyregulowania łożyska ważne jest jedynie przesunięcie nakrętki wału gwintowanego w obie pozycje maksymalne.

W trakcie procesu regulacji położenie śruby pociągowej stanowi punkt odniesienia. Śruby mocujące łożyska dokręca się najpierw z niewielką siłą, ręcznie.

Ten proces montażowy powoduje wzajemne ustawienie wrzeciona i łożyska w optymalnej pozycji.

Następnie śruby mocujące łożyska dociąga się wyznaczonym momentem. Testy pokazały, że siły mocujące połączenia śrubowego są wystarczające do pewnego przenoszenia występujących w praktyce sił promieniowych, takich jak napięcie pasa.

Ponieważ ten sposób montażu nie wywołuje sił reakcji, obciążenia promieniowe łożyska i śruby pociągowej zostają zredukowane. Dzięki temu uzyskuje się zwiększenie trwałości całego napędu wrzeciona.

 
 

Właściwości

  • dwustronnie działające łożysko walcowe wzdłużne z promieniowym łożyskiem prowadzącym
  • łatwy montaż dzięki mocowanemu za pomocą kołnierza pierścieniowi zewnętrznemu
  • do przejmowania bardzo dużych obciążeń osiowych i momentów wywrotnych
  • Tolerancja bicia czoła w zakresie P4 DIN620