Spektrum usług
Schaeffler Technology Center dysponuje jednolitym spektrum najwyższych kompetencji w zakresie łożysk tocznych i pokrewnej tematyki. W ten sposób firma Schaeffler spełnia najwyższe wymagania obsługi klientów na całym świecie w optymalny sposób i z takimi samymi wysokimi standardami jakości.
Zapewniają to w trwały sposób regularne szkolenia, warsztaty i audyty. W Europie, Azji, Afryce, Ameryce Północnej czy Południowej – nasi klienci stale korzystają z ponad 100-letniego doświadczenia w zakresie łożysk tocznych.
Zakres naszych usług:

Wiedza w zakresie zastosowań
Znajomość maszyny lub agregatu i roli w danym procesie oraz cechy produktu i usługi spełniających oczekiwania klienta.
Obliczanie i optymalizacja
Obliczanie produktów w konstrukcji ich otoczenia z uwzględnieniem wpływów zewnętrznych i wewnętrznych za pomocą narzędzi obliczeniowych firmy Schaeffler BEARINX®, Caba, FEM itp., aby dokładnie przeanalizować używanie produktu, zoptymalizować go dla danego zastosowania lub stwierdzić jego przydatność.
Wiedza w zakresie procesu produkcji
Znajomość procesów produkcji i klienta oraz wzajemne oddziaływanie maszyny, urządzenia lub agregatu oraz cech produktu i usług spełniających oczekiwania klienta i wspomagających proces.
Monitorowanie stanu
Produkty i usługi do monitorowania stanu maszyn i urządzeń, np. pomiar drgań, termografia, zarządzanie płynami dla wsparcia procesu utrzymania ruchu.
Mechatronika
Współdziałanie elementów mechanicznych, elektronicznych i z zakresu techniki informacji oraz modułów związanych z łożyskami tocznymi i ślizgowymi, silnikami, wyposażeniem i prowadnicami liniowymi.
Ocena błędów
Analiza uszkodzeń – analiza i ocena przyczyn awarii łożysk tocznych i ślizgowych, wyposażenia i prowadnic liniowych.
Analiza łożysk tocznych i ślizgowych, wyposażenia i prowadnic liniowych oraz ocena przyczyn awarii.
Szkolenia
Standardowe lub indywidualne szkolenia na temat produktów, podstaw łożysk tocznych, montażu, monitorowania stanu, oceny błędów itp. dla klientów, partnerów handlowych i pracowników firmy Schaeffler.
Pakiety produktów i usług
Zestawienie produktów do maszyn i urządzeń w odniesieniu do agregatu dla wsparcia łańcucha zaopatrzenia i procesów utrzymania ruchu u klienta.
Doradztwo w zakresie modernizacji i montażu
Doradztwo w zakresie rozbudowy, zapotrzebowania na produkty lub osprzęt oraz procesu montażu.
Serwis montażowy
Przeprowadzanie i monitorowanie montażu i demontażu łożysk tocznych i ślizgowych, wyposażenia i prowadnic liniowych.
Regeneracja
Regeneracja łożysk tocznych
Korzyści dla klienta
Dzięki współpracy z ekspertami i lokalnymi inżynierami w Schaeffler Technology Center można otrzymać najwyższej klasy rozwiązania zgodne z najnowszymi rozwiązaniami techniki. Współpraca z doświadczonym partnerem oznacza możliwość pełnej koncentracji na głównej dziedzinie działalności.
Światowa sieć zapewnia ponadto bardzo krótkie czasy reakcji. Inżynierowie wsparcia sprzedaży firmy Schaeffler w aktywny sposób opracowują propozycje ulepszeń. W ten kompleksowy sposób firma Schaeffler wspiera producentów i użytkowników urządzeń. W naszych działaniach stawiamy nacisk na techniczny i ekonomiczny sukces przedsiębiorstwa. Dzięki wydajnym rozwiązaniom firma Schaeffler za pomocą Global Technology Network, umożliwia znaczne obniżenie kosztów maszyn i urządzeń oraz wzrost konkurencyjności swoich klientów.