Transport Management System
Transport Management System (TMS) to przyszły system Schaeffler do optymalizacji zleceń, zamawiania, realizacji i monitorowania wszystkich usług transportowych w sieci Schaeffler, a także do automatyzacji rozliczeń i kontroli związanych z nimi kosztami wysyłki. System TMS w Schaeffler to globalny program, który pomaga firmie Schaeffler lepiej zarządzać fizycznymi przepływami pracy i je kontrolować. Zapewnia przejrzystość wszystkich transportów i związanych z nimi kosztów oraz wspiera firmę Schaeffler w przejściu na w pełni cyfrowe zarządzanie łańcuchem dostaw. Dla naszych dostawców TMS oferuje specjalną aplikację internetową, w której każdy dostawca może zobaczyć aktualne zlecenia i potwierdzić zlecenia transportowe, które są faktycznie dostępne do odbioru. Komunikacja z dostawcami usług logistycznych odbywa się również za pośrednictwem TMS.
Integracja dostawców
Integracja dostawcy odbywa się w czterech etapach:
- Doręczenie pisma informacyjnego
- Rejestracja i ustawienia aplikacji internetowej TMS
- Szkolenie i sesja pytań i odpowiedzi
- Codzienna praca
Schaeffler skontaktuje się z Tobą bezpośrednio i poinformuje Cię o procesie integracji. Wszystkie szczegóły dotyczące rejestracji i harmonogramy będą przekazywane za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Szkolenia online dla dostawców
Firma Schaeffler oferuje szkolenia online dla dostawców, które mogą być przeprowadzone w dowolnym momencie i są aktualnie dostępne tylko w języku angielskim. W przypadku jakichkolwiek niejasności dostęp do szkolenia online jest możliwy w dowolnym momencie. Dokumentacja szkoleniowa zawiera dodatkowe informacje, wskazówki i porady oraz listę skrótów. Ogólne i często zadawane pytania są udokumentowane w sekcji Pytania i odpowiedzi dot. TMS.
Do pobrania
W razie jakichkolwiek pytań, można w dowolnym momencie skontaktować się z nami pod następującym adresem: OR-HZA-OTM-Transport@schaeffler.com