Automechanika DIGITAL PLUS 2021 Schaeffler stawia na technologie przyszłości, innowacyjne zestawy naprawcze oraz usługi

08.09.2021 | Warszawa
- Dział Schaeffler Automotive Aftermarket będzie miał własny wirtualny showroom na tegorocznych targach Automechanika DIGITAL PLUS
- Schaeffler zaprezentuje się jako innowator w dziedzinie wdrażania nowoczesnych technologii na niezależnym rynku motoryzacyjnych części zamiennych
- Kolejnym kluczowym obszarem będą rozwiązania, takie jak „Zdalne wsparcie”, które pomagają warsztatom w ich codziennej pracy w czasach coraz większej złożoności systemów
Rynek części zamiennych przechodzi okres radykalnych zmian. Megatrendy cyfryzacji i e-mobilności są już od dawna obecne w branży motoryzacyjnej. Budowa pojazdów oraz części jest coraz bardziej skomplikowana, a przez to zmianom podlega także serwis takich samochodów. Na targach Automechanika DIGITAL PLUS, które odbędą się w dniach 14-16 września 2021, Schaeffler, jako globalny dostawca dla sektora motoryzacyjnego oraz przemysłowego, udzieli odpowiedzi na kluczowe pytania dotyczące motoryzacyjnego rynku części zamiennych przyszłości: Jaki wpływ będą miały zmiany technologiczne na rynek części zamiennych? W jaki sposób warsztaty będą mogły nadal wykonywać naprawy wydajnie, w sposób profesjonalny i z zyskiem?
Na swoim wirtualnym stoisku firma zaprezentuje się jako dostawca i partner, który wykorzystuje nowe technologie do generowania możliwości biznesowych dla dystrybutorów i warsztatów. „Koncentrujemy się na potrzebie naszych klientów w zakresie opłacalnych, przyszłościowych rozwiązań naprawczych. Co więcej, dzięki współpracy z nami, warsztaty będą również wyposażone w profesjonalne i przynoszące zysk usługi w przyszłości. Poprzez naszą wirtualną wystawę targową możemy pokazać, że nowe media oferują doskonałe możliwości interakcji z klientami dla rynku części zamiennych. Chcemy naszą wiedzą w tym temacie podzielić się zarówno z dystrybutorami, jak i warsztatami” – tłumaczy Jens Schüler, prezes GKAM, Global Sales and marketing Schaeffler Automotive Aftermarket.
Zorientowanie na rynek i wysoce innowacyjne technologie
W ramach swojej cyfrowej wystawy Schaeffler koncentruje się na dwóch aspektach: rozwiązaniach „zorientowanych na rynek” i „przyszłościowych”. Zorientowanie na rynek oznacza identyfikowanie potrzeb klientów i oferowanie rozwiązań dostosowanych do indywidualnych potrzeb, od naszej oferty części podwozia marki FAG i zestawów INA FEAD do silników spalinowych i systemów hybrydowych, po nasze rozwiązania do naprawy układów napędowych LuK. Równie ważne jest zapewnienie przyszłościowych rozwiązań: „Schaeffler jest pionierem w czasach fundamentalnych zmian w branży. Nasza działalność od zawsze polega na wprowadzaniu nowych technologii na rynek części zamiennych. Podczas targów Automechanika DIGITAL PLUS pokażemy, że jako Grupa już teraz pracujemy nad rozwiązaniami przyszłości w postaci zarówno produktów, jak i usług. Obecnie nie tylko oferujemy naszym klientom odpowiednie produkty, ale jesteśmy odpowiednio przygotowani do technologicznej zmiany na mobilność elektryczną”, dodaje Jens Schüler
Indywidualne zdalne wsparcie
Ale to nie wszystko. Schaeffler zaprezentuje także swoje „Zdalne wsparcie”, czyli rozwiązanie, które w przypadku pytań technicznych łączy warsztat z usługa Schaeffler REPXPERT w czasie rzeczywistym za pośrednictwem smartfonów lub tabletów. System zdalnego wsparcia przesyła na żywo obraz z warsztatu do platformy REPXPERT. Pozwala to na udzielenie odpowiedzi na pytania dotyczące procesu naprawy, przy jednoczesnym zobrazowaniu kolejnych kroków w pojeździe.
Stoisko Schaeffler w hali 3 we Frankfurcie zapewni również wgląd w usługę zdalnego wsparcia. Schaeffler udostępni silnik, w którym odwiedzający będą mogli samodzielnie wymienić napinacz paska przy użyciu usługi zdalnego wsparcia Schaeffler REPXPERT.
„Dzięki tej technologii wprowadzamy usługę, która pozwala nam udzielać warsztatowi realnej pomocy w czasie rzeczywistym w przypadku złożonych pytań, które pojawiają się podczas naprawy pojazdu”, wyjaśnia Schüler.
W ramach przygotowań do rozpoczęcia targów we wrześniu, Schaeffler umieścił na swojej stronie internetowej informacje na temat „Warsztatu jutra” https://aftermarket.schaeffler.pl/pl Od teraz na naszej stronie internetowej będą regularnie pojawiać się historie i wywiady z ekspertami z branży, warsztatami oraz specjalistami Serwisu Technicznego.
Wydawca: Schaeffler Polska
Kraj wydania Polska
Terms of use for Schaeffler press pictures
Schaeffler press pictures may only be used for editorial purposes. Unless otherwise stated, all copyrights and rights of use and exploitation are owned by Schaeffler Technologies AG & Co. KG, Herzogenaurach (Germany) or by one of its affiliated companies. The reproduction and publication of Schaeffler press pictures is only permitted if the source is stated as follows: "Image: Schaeffler". The pictures may be used free of charge in such cases. The use of pictures for advertising or other commercial purposes, in particular their disclosure to third parties for commercial purposes, is hereby prohibited. Pictures may only be edited with the approval of Schaeffler.
We kindly request that a specimen copy be sent to us when Schaeffler press pictures are published in printed media (or a digital copy in the case of publication in electronic media). When using Schaeffler press pictures in films, please notify us and state the title of the film.
Use and utilization of Schaeffler press pictures is subject to the substantive laws of Germany without its conflict of law provisions. The place of competent jurisdiction shall be Nuremberg, Germany.
Postal adress:
Schaeffler Technologies AG & Co. KG
Corporate Communication
Industriestraße 1-3
91074 Herzogenaurach
Germany
Informacje prasowe
Pakiet (informacje prasowe + materiały medialne)