Urządzenia do ustawiania
![Produkty Schaeffler do utrzymania ruchu: Urządzenia do ustawiania](https://www.schaeffler.pl/remotemedien/media/_shared_media_rwd/05_products_services_1/industrial_products_services/maintenance_products/alignment_tools/00193D95_16_9-schaeffler-products-smarty2_rwd_1000.jpg)
Produkty są pomocne w ustawieniu wału i kół pasowych oraz w sprawdzaniu naciągu pasów.
![Produkty Schaeffler do utrzymania ruchu: Przyrząd do ustawiania kół pasowych](https://www.schaeffler.pl/remotemedien/media/_shared_media_rwd/05_products_services_1/industrial_products_services/maintenance_products/alignment_tools/00193D95_16_9-schaeffler-products-smarty2_rwd_600.jpg)
Przyrząd do ustawiania kół pasowych
Schaeffler LASER-SMARTY2 to laser liniowy do ustawiania kół i łańcuchowych średnicy powyżej 60 mm. Ustawienie kół i łańcuchowych powoduje mniejsze zużycie i straty energii w przekładniach cięgnowych, ich łożyskach i uszczelkach. Wydziela się mniej ciepła oraz zwiększa się czas pracy i niezawodność maszyn.
![Produkty Schaeffler do utrzymania ruchu: Przyrząd do pomiaru naciągu pasów](https://www.schaeffler.pl/remotemedien/media/_shared_media_rwd/05_products_services_1/industrial_products_services/maintenance_products/alignment_tools/00193DB1_16_9-schaeffler-products-trummy2_rwd_600.jpg)
Przyrząd do pomiaru naciągu pasów
Trwały i poręczny przyrząd Schaeffler LASER-TRUMMY2 to optyczno-elektroniczny ręczny przyrząd pomiarowy do pomiaru naciągu pasów. Odpowiednie naprężenie pasa stanowi istotny warunek maksymalnej trwałości napędu pasowego. Ponadto zmniejsza się wtedy zużycie podzespołów napędu, zmniejsza koszt energii oraz zwiększa opłacalność.
![Produkty Schaeffler do utrzymania ruchu: Urządzenie do ustawiania wałów](https://www.schaeffler.pl/remotemedien/media/_shared_media_rwd/05_products_services_1/industrial_products_services/maintenance_products/alignment_tools/00193D55_16_9-schaeffler-products-equilign2_rwd_600.jpg)
Urządzenie do ustawiania wałów
Urządzenie Schaeffler LASER-EQUILIGN2 to system do ustawiania sprzężonych i niesprzężonych wałów w silnikach, pompach, wentylatorach i przekładniach z łożyskami tocznymi.