Usługi cyfrowe
Analiza połączeń danych produktów z procesami zapewnia informacje, dzięki którym można obniżyć koszty. Można je wykorzystać do zwiększenia wydajności procesów przemysłowych oraz do innowacyjnych usług wykorzystujących dane.
Analiza danych i symulacja: Big Data zwiększają produktywność
Usługi cyfrowe firmy Schaeffler są łatwo dostępne i zwiększają dostępność urządzeń. Tam gdzie dotychczas użytkownik urządzenia i konserwator uzyskiwali informacje z wielu systemów i musieli je analizować przy dużym nakładzie pracy, firma Schaeffler oferuje obecnie platformę, która gromadzi, analizuje i interpretuje te dane. Na podstawie analizy danych można planować rozwój urządzeń oraz konieczne środki działania.
Zautomatyzowana diagnostyka
Za pomocą cyfrowego serwisu „Zautomatyzowana diagnostyka” użytkownik urządzenia lub konserwator mogą na całym świecie przez Internet monitorować stan poszczególnych łożysk oraz całych agregatów. Tekstowe komunikaty zawierające informacje o uszkodzeniach umożliwiają użytkownikom zdalną analizę we współpracy z ekspertami firmy Schaeffler.
Monitorowanie online
Eksperci firmy Schaeffler kontrolują stan tysięcy maszyn i urządzeń. Struktury Big Data są przesyłane do centrów operacyjnych i tam przetwarzane w chmurze firmy Schaeffler. Analiza, prognozy i optymalizacja są przeprowadzane za pomocą nowych algorytmów i metod kognitywnych. Wskazywane są cechy szczególne i potrzebne działania oraz podejmowane są odpowiednie działania.
Aplikacje serwisowe firmy Schaeffler
Różne aplikacje firmy Schaeffler takie jak FAG SmartCheck, FAG SmartVisual i PrecisionDesk wspomagają cyfrową sieć produktów i usług. Pomagają w pobieraniu danych, analizie i wyświetlaniu stanu maszyny. Przegląd wszystkich aplikacji firmy Schaeffler można znaleźć na naszej stronie korporacyjnej.